Blog > Komentarze do wpisu
Konkurs na YT

Wszystkie YouTubowiczki zapraszam do udziału w konkursie.

Do zorganizowania tego konkursu zbierałam się już od kilku miesięcy, ale w końcu się udało. Wszystkie szczegóły dotyczące konkursu znajdują się w filmiku (lub pod nim na YT).

 

 

Serdecznie dziękuję sponsorom:

looksus

Mała niespodzianka dla czytelniczek mojego bloga:

Podając hasło "cleo80" otrzymacie 5% zniżki na zakupy u sprzedającego looksus_kielce na Allegro.

niedziela, 25 września 2011, cleo80

Polecane wpisy

Komentarze
Gość: Stylowe Dziewczyny, *.clienti.tiscali.it
2011/10/04 17:09:27
Bardzo fajny i kreatywny konkurs, ale ja nie mam zielonego pojecia jak sie montuje taki filmik,ani nie mam konta na you tube, wiec zdecydowanie odpada.
-
cleo80
2011/10/05 07:55:15
Jest mnóstwo prostych programów do montowania czy to filmików czy slideshow. Ja używam Openshot, polecam. Wrzucasz fotki i wszystko samo się robi ;)
Beautyblogs.pl statystyka